מטבח Nano CD עץ בשילוב שחור שעוצב על ידי אלון כהן

טכנולוגיית Nano CD החדשה במטבחי סמל

אנו שמחים להציג בפניכם את דלתות Nano CD המקוריות מסדרת הפניקס, המעניקות חיים לדלתות המטבח שלכם. באמצעות טכנולוגיה חכמה ומתקדמת המיובאת מאירופה, אנו במטבחי סמל שילבנו בין דלתות CD, החזקות והדקות שלנו, לבין ציפוי ננו ייחודי- לתוצר ייחודי במינו. החומר החדשני הוא תשובה פונקציונלית ואסתטית לשני מגמות עיצוב עולמיות: חומרים חכמים ומשטחי מט. על מנת שתוכלו ללמוד על היתרונות והייחודיות של דלתות Nano CD מסדרת הפניקס, איגדנו עבורכם את כל התכונות המובילות במקום אחד.

אז מהי הייחודיות של מטבחי ננו מבית סמל?

עמידות לאורך שנים ולשינוי טמפרטורה קיצוניים

המטבח הוא המקום הפעיל ביותר בבית, והוא חשוף לשינוי טמפרטורה קיצוניים, שימוש רב ושחיקה. טכנולוגיית ננו נוצרה מתוך הצורך לשמור על המקום הפעיל ביותר בבית לאורך שנים, גם פונקציונלי וגם עיצובית.

אז עד כמה עמיד החומר?
תוחלת החיים של Nano CD ארוכה בהרבה מזו של בן אנוש! החומר הייחודי והטכנולוגיה החדשה מאפשרים ליהנות ממראה מושלם לאורך שנים- הרבה יותר מכל חומר אחר.
ננו יכול לעמוד בטמפרטורה של עד 180 מעלות צלזיוס ללא הידרדרות או שינוי צבע. זאת בתנאי שהחשיפה אינה קבועה ולאורך זמן. חום ממושך ומקומי יכול לגרום לאובדן בהירות הצבע. אז אם תניחו סיר חם למספר שניות, כוס תה רותחת או אפילו צלחת שיצאה מהמיקרוגל על המשטח, אתם תוכלו להיות רגועים ולדעת כי לא נגרם כל נזק.

מונע טביעות אצבעות
בשנים האחרונות המטבחים הכהים- שחור ואפור- מככבים בעולם עיצוב הבית. הצבעים הכהים נחשבים לאלגנטיים ומעניקים נופך יוקרתי לכל חלל מעוצב, אך מצליחים לשמור על חמימות ומראה נעים בו זמנית. עלייתם של המטבחים הכהים הביאה איתה בעיה שרבים מאיתנו סובלים ממנה- טביעות אצבעות בולטות על משטחי העבודה וארונות המטבח. לכן, משפחות רבות ילדים קטנים או משפחות שאוהבות לארח, בהן המטבח הוא מקום דינאמי, מעדיפות לרכוש מטבח בהיר, מאשר לנקות אחרי כל שימוש את הסימנים וטביעות האצבעות. טכנולוגיית מטבחי ננו פותרת את הבעיה הזו.

איך זה עובד?
פני השטח של כל משטח אינם חלקים גם אם הם נראים כך. גם זכוכית חדשה, אם מביטים בה במיקרוסקופ עוצמתי, מלאה בחרכים מזעריים. אי אחידות בפני השטח גורמת להצטברות של לכלוך, אבנית וכו' לאורך זמן. בדיוק בשביל זה נוצרה טכנולוגיית ננו מסדרת הפניקס, אשר באמצעות תהליך כימי מורכב הופכת את החומר להומוגני במיוחד. כך, המוצר המוגמר מציג אחידות מופלאה ללא מיקרו חריצים וננו נקבים. בזכות הומוגניות החומר השמנוניות והלכלוך הנמצאים על כפות הידיים שלנו לא נתפסים, ואינם יוצרים את הסימנים הבלתי רצויים.

מטבח עץ עם אי נאנו שחור
עיצוב: אלון כהן | צלם: שי אפשטיין | התמונות להמחשה בלבד

מכיל חומרים אנטי-בקטריאלים

אנו מבלים במטבח זמן רב מדי יום- אוכלים, שותים, צוחקים ומדברים. כחלק מהפעילות הערה בחלל המטבח והחשיפה הרבה למזון, הופכים משטחי העבודה וארונות המטבח למצעים נפלאים עבור הצטברות חיידקים.
על מנת לפתור בעיה זו, נוצרה סדרת הפניקס בטכנולוגיה חדשה. Nano הוא היגייני מטבעו בגלל צפיפות פני השטח שלו וקלות הניקוי שלו. לחומר מבנה חדשני ומיוחד, המספק הגנה אנטי-בקטריאלית לאורך זמן- כך שבקטריות אינן מצטברות על המשטח.

איך החומר עובד?
בקטריות ומיקרואורגניזמים שונים צריכים משטח נוח ונעים עליו הם יוכלו לשבת ולצמוח. ניקוי במטלית לחה ואפילו מים וסבון לרוב אינו מספיק על מנת לנקות את רובד החיידקים ולאט לאט הם מצטברים באין מפריע.
בבסיס טכנולוגית Nano CD מסדרת הפניקס אנו מונעים את יכולת התיישבותם של החיידקים על ידי שימוש ביוני כסף. היונים, מונעים באופן מכאני את היכולת של החיידקים לייצר מושבות ובכך מפחיתים את כמות החיידקים ב-99%!

מטבח נאנו
מטבח לאק אפור מודרני
טודיו 73 | צילום: אורן עמוס | התמונות להמחשה בלבד

"החלמה" מלאה של מיקרו-שריטות

מי מאיתנו לא מסתכל על דלתות ארונות המטבח מדי פעם ומגלה שריטות קטנות שמקורן לא ידוע? במטבח פעיל ותוסס ישנו מגע תמידי בין באי הבית לארונות המטבח ולאט לאט מצטברות מיקרו-שריטות לא נעימות לעין. לאורך שנים, הסימנים הקטנים מצברים והופכים למטרד של ממש.

סדרת הפניקס הצליחה לפתור בעיה זו באמצעות טכנולוגיה חדשנית שהופכת את המטבח ל-"חי". מה הכוונה? באמצעות חומרים טבעיים הכוללים נייר ושרפים תרמיים החומר יודע להשלים את עצמו לאחר פגיעה בצורה טבעית לחלוטין. חשוב לציין כי יכולת ההשלמה של החומר הינה מוגבלת ולא כוללת פגיעות גדולות ומכות קשות.

מה היתרון של מטבח "חי"?
מעבר ליתרון האסתטי, שנשמר לאורך זמן רב יותר, היכולת של החומר לשמור על הומוגניות ולחזור לאותה הומוגניות גם לאחר פגיעה מונעת שינויים בצבע המטבח, חדירת חיידקים ולכלוך. כך- שהיתרון האמיתי של מטבח ננו "חי" הוא מעבר ליתרון הנראה לעין.

מטבח נאנו
עיצוב: נורית בן יוסף אדריכלית​ | צילום: שי אפשטיין | התמונות להמחשה בלבד

צבע מט טרנדי, שאינו מחזיר אור ונעים למגע

מטבח מט נכנס לחיינו בסערה ומסרב לעזוב. גימור מט, בעל תחושת המשי, מעניק מראה חמים ופשוט יותר ממראה של מטבח בגימור מבריק, ומשווה למטבח מראה ביתי והרמוני עם אווירה חמימה ומזמינה. עם מטבח מט אתם תיהנו ממטבח טרנדי במיוחד, שסימנים אינם משתקפים עליו, ותחושת מגע נעימה במיוחד.

מטבחי ננו מגיעים בגוונים רבים ובגימור מט. אלו שאוהבים את המראה הטרנדי והמודרני יוכלו לבחור מתוך פלטת הצבעים הכהים: מטבח ננו אפור, מטבח ננו שחור ועוד. אלו שמעדיפים את המטבח הבהיר והקלאסי יוכלו לבחור מתוך פלטת הצבעים הבהירים: מטבח ננו לבן, מטבח ננו שמנת ועוד.

מטבח ננו אפור

בעולם המודרני והטכנולוגי צבעים שפעם היו נחשבים ללא רלוונטיים תופסים את מרכז הבמה. עקב מגמה זו, בשנים האחרונות מטבח בגוון אפור הוא חידוש מעניין ורענן בעולם המטבחים המעוצבים. הצבע האפור, שנחשב בעבר אפרורי ומשעמם, הופך באמצעות מרקמים חדשים וחיפוי ננו למרתק ומעניין במיוחד. כיום במטבחי סמל יש מגוון ענק של גוונים אפורים, המשתלבים עם כל סגנון מטבח שתבחרו.

מטבח עם אי שחור שעוצב על ידי חיה קייזר
עיצוב: חיה קייזר | צילום: עודד סמדר | התמונות להמחשה בלבד
מטבח נאנו
עיצוב: חיה קייזר | צילום: עודד סמדר | התמונות להמחשה בלבד

מטבח ננו לבן

מטבח לבן הוא העוגן בעולם עיצוב המטבחים. הצבע הלבן מעניק רוגע נפשי ומשרה בבית אוירה שלווה ותחושה של טוהר וקדושה. כשעוטפים בצבע לבן מטבח עם גימור ננו התוצאה המתקבלת מדהימה. כשהלבנים שולטים במטבח שלנו, אנו נקבל מטבח יוקרתי, נקי, מואר ואופנתי בלי לגרוע מאופיו השקט, הצניעות, השלווה והעדינות האופיניים לצבע הלבן. באמצעות גימור ננו לא רק שתהנו מיופי עוצר נשימה אלא גם תוכלו לשמור עליו לשנים ארוכות.

מטבח נאנו
עיצוב: מאיה רוזנברג | צילום: איתי בנית | התמונות להמחשה בלבד
מטבח נאנו
עיצוב: פרץ שלוס אדריכלים | צילום: הילה עידו | התמונות להמחשה בלבד

מטבח ננו שחור

המטבח השחור מביא איתו עיצוב מודרני עם נוכחות דומיננטית, שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. במטבחים כהים לטקסטורה ולסוג החיפוי יש השפעה עצומה על עיצוב המטבח, מהסיבה שכל לכלוך קטן ושריטה נראים עליהם. מטבח ננו שחור מונע את השריטות הקטנות וטביעות האצבע ומאפשר לכם ליהנות מיופיו של המטבח השחור ללא החסרונות.

מטבח נאנו
עיצוב: שרון לוי | צילום: אלעד גונן | התמונות להמחשה בלבד
מטבח נאנו
עיצוב: יפעת מנטש | צילום: אלעד גונן | התמונות להמחשה בלבד

אז מה אתם מעדיפים? בואו לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות עם מעצבת וליהנות ממטבח עתידני וחדשני.