חומרים למטבח מבית סמל - חומרי גלם חדשניים וטכנולוגיים

חומרים למטבח מבית סמל – חומרי גלם חדשניים וטכנולוגיים

כשאנו ניגשים לתכנון ועיצוב המטבח, השאיפה שלנו היא ליצור את החלל האיכותי, המרשים והפונקציונלי ביותר, שאותו נקבל ע"י בחירת חומרים מתקדמים למטבח. במטבחי סמל אנו דואגים לעבוד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ולייבא מגוון רחב של חומרים כדי שתוכלו לעצב את האלמנטים במטבח בלי להתפשר על האיכות ולהתאים אותם לחלל לפי הצרכים והרצונות שלכם. בואו איתנו והכירו את החומרים והטכנולוגיות בהם אנו משתמשים כדי ליצור את מטבח החלומות שלכם >>

SUPER NANO – מטבח סופר נאנו

מטבח טכנולוגי הוא מטבח חכם, ודרך אחת להפוך את המטבח שלכם לכזה היא להשתמש בטכנולוגיית SUPER NANO.

טכנולוגיית הNANO היא טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת המעניקה ללוח שעליו היא מיושמת שכבת הגנה ייחודית (HPL).
החזיתות בטכנולוגיית NANO הן חזקות ובעלות עמידות גבוהה בפני מכות ושריטות, בעלות יכולת תיקון עצמי וטשטוש של שריטות, דוחות סימני טביעות אצבעות, אנטי בקטריאליות והדובדבן שבקצפת – הן בעלות מראה סופר מט ומגע רך ונעים.

לוחות סופר נאנו SUPER NANO בנויים מהחומרים הטובים ביותר המקנים להם חוזק, עמידות ואמינות מבלי לפגוע ברמת הגימור והאלגנטיות. הם בנויים מ-HPL בעובי 0.9 מ"מ ותהליך הייצור של הלוחות הוא ייחודי. השרף בו משתמשים לייצור הלוחות הוא ללא פנול ע"מ ליצור חומר איכותי ובטוח יותר לשימוש. הלוחות מודבקים על MDF, בעובי 16 מ"מ באיכות הגבוהה ביותר, העומד בתקנים מחמירים של איכות הסביבה ואינו מכיל פורמלדהיד. בצידו השני של ה-MDF מודבק לוח HPL בגוון תואם ובעובי זהה ללוח ה-SUPER NANO וכך נשמרת יציבות הדלת ונמנעים עיוותים. ל-SUPER NANO קולקציה גדולה ומגוונת של 12 צבעים המאפשרת בחירה בין גוונים עדינים לגוונים נועזים בעלי עומק ולכל הצבעים של קנט תואם.

מטבח SUPER NANO שחור

לוחות יצוקים

הפיכת המטבח למיוחד, מרשים ופונקציונלי היא משימה לא פשוטה אך ניתנת לביצוע באמצעות שימוש בחומרים מיוחדים למטבח.
אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי לוחות יצוקים מחומרים מתקדמים שיתנו למטבח שלכם מראה מרהיב וחדשני.

STONE DESIGN – מטבח במראה אבן 

חזיתות בגימור המדמה אבן טבעית, הצד החיצוני של החזיתות הוא בעל מרקם ומראה של אבן אמיתית. החזיתות מיוצרות בטכנולוגיית CPL (Continuous Pressed Laminates). יש להן שכבת הגנה נגד שחיקה והן עשויות MDF בעובי 18 מ"מ באיכות הגבוהה ביותר, העומד בתקנים מחמירים של איכות הסביבה. הגב של החזיתות הוא בגימור מט בגוון זהה לחזית. בסדרה 8 גוונים דמויי אבן ולכולם קנט תואם.

METAL BRUSH – מתכת מוברשת

חזיתות בגימור דמוי צבע מתכתי מוברש כאשר בשני הצדדים הגימור זהה. בסדרה קיימים 4 גוונים: Acciaio, Bronzo, Piombo, Oro bianco. החזיתות מיוצרות בטכנולוגיית CPL (Continuous Pressed Laminates). יש להן שכבת הגנה נגד שחיקה והן עשויות MDF בעובי 18 מ"מ באיכות הגבוהה ביותר, העומד בתקנים מחמירים של איכות הסביבה. הגימור זהה בשני צידי הלוח ולכל הגוונים קנט תואם.

מטבח מתכת METAL BRUSH

SYNCHRO WOOD – עץ מסונכרן 

חזיתות בגימור עץ המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית SYNCHRONIZE המקנה לחומר מרקם ותחושה של עץ טבעי. החזיתות מיוצרות בטכנולוגיית CPL (Continuous Pressed Laminates). יש להן שכבת הגנה נגד שחיקה והן עשויות MDF בעובי 18 מ"מ באיכות הגבוהה ביותר, העומד בתקנים מחמירים של איכות הסביבה. הגב של החזיתות הוא בגימור עץ מט בגוון זהה לחזית. בסדרה 6 גוונים דמויי עץ ולכולם קנט תואם.

GTO – חזיתות מטבח בגוון מט מטאלי 

חזיתות בגימור מט מטאלי במראה חלק ואחיד ובמגע קטיפתי. הן דוחות טביעות אצבעות, אנטי בקטריאליות ובעלות עמידות גבוהה לקרינת UV. החזיתות מגיעות ב-4 גוונים.

ללוחות יש חיפוי של יריעה פולימרית המודבקת בתהליך ייחודי ומעניקה לחומר חוזק ועמידות גבוהה. הן עשויות MDF בעובי 18 מ"מ באיכות הגבוהה ביותר, העומד בתקנים מחמירים של איכות הסביבה. הגימור זהה בשני צידי הלוח ולכולם קנט תואם.

מטבח זהב GTO - חזיתות מטבח בגוון מט מטאלי 

Lac – מטבח לאק

הלאק הוא אחד הדגמים המובילים במטבחי סמל, נמכר כמעט עשור, זוכה לפופולריות רבה במהלך השנים וקיים באלפי מטבחים של ללקוחות מרוצים. החומר עבר מבחני איכות מחמירים ועומד בתקנות בינלאומיות של שמירה על איכות הסביבה. לדגם יש 5 סוגי גמר שונים: מט, מבריק ,מטאלי, אבן – SUPERSTO ודינמיק – בגימור תלת מימדי משולב של פסים אנכיים מכורסמים ואלפי קווים אופקים.
החזיתות עשויות MDF בעובי 18 מ"מ המצופה ביריעה דקורטיבית הספוגה בתרכובת ייחודית של שרפים ותוספים, המעניקה לחומר גימור באיכות וברמה הגבוהה ביותר. שכבת הלקה הייחודית לחומר זה היא זאת שנתנה לו את שמו- היריעה נכבשת ללוח ה- MDF בתהליך מיוחד ולאחר מכן מצופה בשכבת לקה UV אשר מעניקה לחומר עמידות גבוהה וחוזק, שהופכים אותו למשטח איכותי ייחודי. לכל חזית שתבחרו ישנם צד פנימי וקנט תואמים.
מטבח לאק של סמל