מטבח פורניר אלון

תכנון מטבח – המדריך המלא של מטבחי סמל

 

מטבח אפור ועץ פורניר

עיצוב: ישראלביץ אדריכלים | צילום: עודד סמדר

אחד השלבים המשמעותיים במעבר דירה הוא בחירת המטבח. תכנון ועיצוב מטבח הם תהליכים שלוקחים זמן, ועבורם רצוי לבחור אנשי מקצוע מיומנים וטובים. אנו במטבחי סמל מאמינים כי מטבח הוא מרכזו של הבית, ומשקיעים את מירב המאמצים להביא אליכם את החומרים האיכותיים ביותר, החידושים הטכנולוגיים המובילים ואת מעצבי המטבחים הטובים ביותר- על מנת להגשים לכם את מטבח החלומות.

בנוסף, אנו שואפים שתהליך רכישת המטבח יהיה יעיל, נעים ויהווה עבורכם חוויה בלתי נשכחת. חשוב שתדעו, מתהליך תכנון המטבח והרכישה ועד למועד ההרכבה נעבור יחד מספר שלבים.

אתם מוכנים? יוצאים לדרך.

מטבח שחור לבן ועץ

עיצוב: שלומית גליקס | צילום: שי גיל

מפגש ראשון – תכנון, עיצוב ובחירת חומרים למטבח

כבר מהמפגש הראשון, תרגישו שהגעתם למקום הנכון: תשבו עם אחד ממעצבי הבית שלנו ויחד עם תכניות הבית וחלל המטבח שתביאו עמכם יתכנן לכם המעצב את המטבח, בהתאם לצרכים שלכם. בסיום הפגישה יוצגו בפניכם הדמיות ותוכנית המטבח, כך שתוכלו לראות בדיוק איך יראה מטבח החלומות שלכם.

בתכנון מטבח חדש חשוב לשים דגש על התאמתו לשטח הקיים. נרצה לתכנן מטבח שיתאים למידותיו של החלל, כך שתוכלו לנוע בו בחופשיות, אך שעדיין יכיל מספיק שטחי אחסון ומשטחי עבודה לכל בני הבית. כאן נכנסת לתמונה נבחרת המעצבים שלנו, שמחכה לכם באולמות בתצוגה, והיא זו שתעניק לכם את הידע המקצועי כיצד לשמור על איזונים נכונים בתכנון המטבח.

לאחר תכנון החלל, מיקום הארונות, האחסון ומשטח העבודה אנו מגיעים לשלב בחירת החומרים. בחירת החומרים למטבח תעשה בהתאם לצרכים שלכם, לשימוש ומבנה התא המשפחתי. חומרים עמידים וחזקים יותר יבחרו למטבחים פעילים בעלי בני משפחה רבים וקטנטנים, בעוד שחומרים עדינים יותר בעלי מרקמים מיוחדים יבחרו למטבחים בהם העבודה היא בתדירות נמוכה יותר. לנו בסמל יש מגוון רחב של חומרים מהם תוכלו לבחור, כך שלכל אחד ואחד ירקם שילוב חומרים בהתאמה אישית מושלמת.

בתום הפגישה עם המעצב תופנו למחלקת מוצרים משלימים לצורך רכישת מוצרי החשמל, שיש וסנטריה להשלמת תכנית המטבח. מוצרי החשמל למטבח הם גם שלב חשוב בזמן תכנון המטבח- חשוב לתכנן את מיקומם מבעוד מועד ולהתאים את פתחי הנישות בדיוק לגודלם. כאשר תרכשו מוצרים משלימים עם המטבח, תוכלו להיות בטוחים כי תהיה התאמה מושלמת בין המוצרים: גודל מפתחים, גבהים, גוונים, סגנונות – כולם יחד יוצרים מטבח מושלם מבחינה עיצובית ופרקטית. בנוסף, בזמן מעבר דירה ישנם אינסוף סידורים שעליכם להספיק ומקומות שעליכם להגיע אליהם ולכן רכישת מוצרים משלימים ומטבח במקום אחד יכולה להקל על התנהלותכם ואף לחסוך כסף. במקום לעבור מספק לספק ולבחור מוצרים במקומות שונים, תוכלו לבצע את הרכישה בצורה מרוכזת ובראש שקט במקום אחד. והתוצאה – מטבח מושלם.

לאחר בחירת המוצרים המשלימים ואישור התוכנית הסופית, יקבע מועד למדידות בביתכם, עם אחד מאנשי המקצוע המיומנים שלנו, לצורך ווידוא מידות.

מטבח חום כהה מפורניר מושחם ולאק שחור מט

עיצוב: שמעון ויצמן ואבי סלוק | צילום: שי אפשטיין

מפגש שני – מתחילים ליצור את מטבח החלומות

במפגש השני נציג לכם את תוכנית המטבח הסופית, עליה תחתמו יחד עם מחלקת ההנדסה שלנו כדי לאשר התחלת ייצור תהליך שימשך בין 60 ל-80 ימי עסקים. בזמן שאתם מכינים את חלל המטבח, מבחינת נקודות החשמל / אינסטלציה / הנמכות גבס / פרקט ועוד.

מטבח החלומות שלכם מתחיל לרקום עור וגידים! אז מה עכשיו? יתואם מולכם מועד ההובלה והתקנה של המטבח ע״י צוותים מקצועיים של סמל ובסיום ההתקנה נדאג לתאם מועד למדידות השיש ואספקתו וכן למוצרי החשמל והסניטריה.

במהלך החודש שלאחר ההתקנה, יגיע מרכיב של סמל עוד מספר פעמים, התאמות וגמרים אחרונים בהן יבוצעו על מנת שהמטבח יהיה מושלם ולשביעות רצונכם. כמו כן תקבלו מאיתנו גם הסבר על הוראות השימוש, האחריות וכיצד צריך לתחזק את המטבח באופן שוטף

אז זהו.. מה שנשאר לכם עכשיו זה להגיע לאחד מסניפינו ולהגשים את מטבח החלומות שלכם.