IMG-9217

דירת חלומות לזוג בגיל השלישי: הכירו את המעצב בן רזניאלי

מי המעצב?

המייסד והבעלים של הסטודיו ומשמש בו דירקטור ומעצב ראשי. בוגר מכללת אולטימה מקבוצת מרכז הבניה הישראלי, מומחה בעיצוב פנים ותכנון אדריכלי עכשווי, חדשני ומודרני לחללים פרטיים ועסקיים. "באמתחתי פרויקטים מגוונים הכוללים בתים פרטיים, דירות במגדלי יוקרה, דירות לשיפוץ, בתי מלון, בתי קפה, מסעדות ובתי עסק. הסטודיו מאופיין בקו עיצוב נקי, ייחודי ויצירתי – משולב בהתאמה מושלמת לאופי הלקוח, לצרכיו ולחלל המבוקש והם אלה שהופכים כל פרויקט למרשים, מזמין וייחודיי. עוצמה, יוקרתיות, מקצועיות, תשוקה, הקשבה, אחריות וסבלנות – הם מרכיבי הלב של הסטודיו אותם אנחנו מגיעים לכל פרויקט." מספר לנו רזניאלי.

דירת חלומות לזוג בגיל השלישי: הכירו את המעצב בן רזניאלי

הפרויקט:

דירת מגורים זו, בשטח של 126 מ"ר, תוכננה עבור זוג בגיל השלישי במגדלי יוקרה במרכז הארץ. המטרה הייתה ליצור שפה חדשה המותאמת לסגנון הלקוחות, אורח החיים, הצרכים והדרך אותה הם רוצים להתחיל.

על מנת לממש את המטרה אותה הציבו המעצב והדיריים בוצע שימוש בכל אמצעי מחשבתי ויצירתי לתכנון ועיצוב מקסימאלי במסגרת הגבלות השטח והתקציב: הגדלת חדר השינה לסוויטה מנצחת ובתוכה חדר ארונות מפנק, שבירת קיר המסדרון לכדי הגדלת מרחב הסלון, יצירת קיר טלויזיה אדריכלי, תכנון מדויק לפרטי העמדה בכל החללים, יצירת מטבח חדש בשיק מנצח, טיפול יסודי למרפסת היוצאת מהסלון, החלפת ריצוף, חיפויים, טפטים ותכולה מלאה היו רק חלק מהתהליך.

דירת חלומות לזוג בגיל השלישי עם מטבח שחור

"את פרטי הנגרות, הריהוט והתאורה תכננתי ללקוח בהתאמה אישית יחד עם בעלי המקצוע והם אינם נבחרו כמוצרי מדף. שימוש בצבעים אלגנטיים עם אמירה ברורה והסרת כל המחסומים בדירה ובחשיבה. דגש על אווירה של מלון בוטיק חמים ומזמין, מיקסום החלל מבחינה תכנונית ועיצובית. מקומות אחסון מרובים, שימוש בתאורה מדויקת לאווירה המתבקשת. התאמת החומר, הצבעים והבדים בחללים לסגנון החיים של בעלי הנכס, לאופי ולייחודיות שביקשו."

תאר לנו את מאפייני את סגנון העבודה שלך באופן כללי?

"הקו שלי מאופיין כקו חדשני תעוזתי אך מנגד ביתי וחם – השילוב והאיזון בין שני אלמנטים אלה יוצר את העניין והתחכום שמתבטא בעבודות שלי. אני עובד הרבה עם "הבטן", מרגיש את הלקוחות שלי מהמילים שהם דווקא לא בוחרים להשתמש ולומד את הסגנון שאותו אכניס לחיי הלקוח ובו הוא ירגיש שהבית שלו – תפור למידותיו ואופיו וטעמו. אני לא חוזר על פריט נגרות/עיצוב/כל אלמנט אחר בפרויקטים שלי – זהו קו מנחה עבורי וזאת בכדי שכל בית יקבל את הייחודיות הראויה לו."

חדר שינה מעוצב לזוג בגיל השלישי

כשהתחלת לתכנן ולעצב את הבית, מה היו מקורות ההשראה העיצוביים שהובילו אותך ?

"בתי מלון אירופאים מסוגננים בעלי אמירה עכשווית ועוצמה מצד אחד ושקט ושלווה מצידו השני."

כיצד התאמת את העיצוב ותכנון הבית לצרכיהם של הדיירים?

"ביצעתי בירור צרכים מעמיק ומקיף העונה על כל שאלה בכל פינה בבית, וחשוב מזאת – הכרתי את הלקוחה, אופייה, החלומות שלה והקשבתי למה שהיא יודעת ובעיקר למה שהיא איננה יודעת."

דירת חלומות לזוג בגיל השלישי: הכירו את המעצב בן רזניאלי

מה החשיבות של חלל המטבח בעיניך? כמה יחס אתה נותן לו בתהליך העיצוב?

"לחלל המטבח חשיבות עצומה! זהו לב הבית – המרכז – המקום בו מתחילים את היום ומסיימים אותו – מקום לתקשורת, לארוחות מהנות, לרקימת חלומות ולבילוי מושלם"

מה מאפיין את בחירותיך החומריות בתחום המטבחים?

"חומרים עמידים ופונקציונאליים מצד אחד ומנגד בחירת חומרים שיעשו עניין וייצרו סגנון"

מה מייחד את חברת "סמל מטבחים" משאר חברות המטבחים?

"הפתיחות, ההקשבה, השירות, העוצמה, הידע, ההבנה והחדשנות"

מטבח שחור בדירת זוג לגיל השלישי