שיש טבעי למטבח

הטבע חוזר למטבח: חזרתו של שיש טבעי למטבח 2024

המטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בבית, הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית. אם נסתכל על משטח העבודה במטבח, הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בחלל ומשפיע רבות על המראה הכללי של המטבח ועל הנוחות בעת העבודה בו. כשאנחנו רוכשים מטבח, משטח העבודה הוא הבחירה השניה אחרי המטבח ולכן חשוב להגיע מוכנים ומודעים לכל האופציות העומדות בפניכם. במחלקת סמל פרו תוכלו לרכוש מגוון משטחים מסוגים, גוונים וחומרים שונים לבחירתכם.

אפשר לראות כי בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש למשטחי שיש טבעי למטבח וזאת עקב היותו חומר עמיד, יוקרתי ומרהיב המעניק למטבח מראה מיוחד ועל- זמני.

מהם היתרונות של משטחי שיש טבעי?


משטחים טבעיים מציעים מגוון יתרונות, ביניהם:

  • משטחי שיש טבעי הם חזקים ועמידים מאוד, בעלי טקסטורה ייחודית העמידה בפני שריטות, כתמים וחום.ישנם מספר משטחי שיש טבעי המהווים את האופציה האידיאלית למטבח שכן הם משלבים בין עמידות למראה. בניגוד למשטחי פורצלן דמויי שיש אותם לא ניתן לתקן, במשטחי שיש טבעי ניתן לתקן שברים ואף לחדש משטחים גם לאחר מספר שנים.
  • משטחי שיש טבעי מתאימים למגוון רחב של עיצובים, מעניקים אופי לכל חלל בהם הם נמצאים ונותנים לחלל נגיעה יוקרתית שקשה להתעלם ממנה.
  • משטחים טבעיים ידידותיים למשפחות, ניתן להשתמש במשטח עצמו כקרש חיתוך וגם במקרה שלאחד הילדים נשפך משהו על השיש ניתן לנקות אותו ללא בעיה.
  • מעל כל היתרונות הללו מתנוסס היתרון הבולט ביותר של משטחי השיש טבעי והוא הייחודיות.


משטחי שיש טבעיים הם פרי הטבע, אי אפשר לשלוט בצורה מדויקים לגמרי בגוון ובטקסטורה ולכן כל משטח שיש טבעי הוא יחיד מסוגו, בניגוד למשטח שיש מלאכותי היוצא מפס ייצור וכל דוגמאותיו זהות ב-100%.

אילו סוגים של משטחי שיש טבעי יובילו את שנת 2024?


בשנים האחרונות משטחי שיש טבעיים תופסים תאוצה בעולם המטבחים. קיימים סוגים רבים של משטחי שיש טבעי, ביניהם:

שיש גרניט:

שיש גרניט הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של שיש טבעי. הוא מורכב ממינרלים כגון קוורץ, פצלת השדה ואלבין, ובעל מראה אחיד ועמיד במיוחד.

שיש מרמר:

שיש מרמר הוא סוג של שיש טבעי המאופיין במרקם חלק ויפהפה. הוא מורכב ממינרלים כגון קלציט, דולוסטון וקלציטופיריט, והוא בעל מראה קלאסי ויוקרתי.

שיש טרוורטין:

שיש טרוורטין הוא סוג של שיש טבעי בעל מראה ייחודי ומעניין. הוא מורכב ממינרלים כגון קלציט, ארגוניט וסלעי ברזל, ובעל מראה מחוספס וטבעי.

 

לשאלה 'אילו סוגי משטחים יובילו את שנת 2024?' אין תשובה פשוטה מפני שהאבן הטבעית עשירה בגידים, טקסטורות ומגוון ענק של דוגמאות. יחד עם זאת ניתן לומר בביטחון כי דגמי האבן הטבעית ג'יי בלו, ריץ' וויב, טמפסט בלו והאנג'לו הטבעי צפויים לתפוס את בימת המשטחים הטבעיים לשנת 2024 בשל המאפיינים הייחודיים שבהם.

באילו גדלים ניתן לקבל את משטחי השיש הטבעי?


המשטחים הטבעיים משתנים בגודלם, אך אם נלך לפי כלל אצבע, מידות הלוחות יהיו סביב 320X190. ניתן לבחור את הגודל המתאים בהתאם לגודל המטבח ולצרכים שלכם.

מהו שיש טרוורטין?


שיש טרוורטין הוא סוג של שיש טבעי בעל מראה ייחודי ומעניין. הוא מורכב ממינרלים כגון קלציט, ארגוניט וסלעי ברזל המעניקים לו מראה מחוספס וטבעי. טרוורטין ידוע בעיקר בזכות מרקמו המחוספס, המעניק לו מראה אותנטי ועיצובי. בנוסף, טרוורטין הוא סוג של שיש טבעי בעל עמידות גבוהה במיוחד, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית למטבח. טרוונטין מתאים לשימוש במטבח וזאת בתנאי שעושים לו טיפול מתאים לפני הרכבתו.

למשטחי שיש טרוורטין מראה מיוחד שכן הם מחוררים כמו גבינה שוויצרית, אך עם זאת, האבן עמידה מאוד למגוון שימושים בהם ריצוף, חיפוי, דקורציה, ריהוט וכ'ו.
הטרוורטין היא אבן קלאסית שכבר שנים רבות נעשה בה שימוש ובשנים האחרונות חוזרת לבימת האופנה בעיבודים, טקסטורות וגוונים מרהיבים.

מהם הטרנדים לשנת 2024 בתחום משטחי העבודה?


בשנת 2024, צפויים להוביל את תחום משטחי העבודה שני סגנונות עיקריים. סגנון טבעי: סגנון זה מאופיין במשטחי שיש טבעי בעלי מראה טבעי ואותנטי. סגנון מודרני: סגנון זה מאופיין במשטחי שיש טבעי בעלי מראה אלגנטי ומתוחכם.

נראה שבשנים הקרובות לאבן הטבעית תהיה חזרה לקדמת משטחי העבודה והיא זו שתהווה בסיס לטרנדים במטבח לשנת 2024. אנחנו במטבחי סמל מסתכלים על זה כתזכורת עבור כולנו שגם בעולם מלא בטכנולוגיה וחומרי גלם, הטבע הוא האמן הטוב ביותר.

משטחי TERRA


משטחי TERRA הם משטחי עבודה למטבח העשויים מחומרים טבעיים, כגון שיש, גרניט וקוורציט. משטחים אלו מגיעים במגוון רחב של צבעים וטקסטורות, כך שניתן להתאים אותם לכל סגנון עיצוב. משטחי TERRA עמידים בפני שריטות, כתמים ופגעי מזג האוויר. הם יכולים לשמש למשך שנים רבות, תוך שמירה על המראה והאיכות שלהם. משטחים אלו גם קלים לניקוי, ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת. המשטחים מהווים בחירה אידיאלית למי שמעוניין במשטח עבודה יוקרתי, עמיד וקל לניקוי. הם מציעים מגוון יתרונות, שהופכים אותם לבחירה מועדפת עבור מטבחים רבים.

משטחי TERRA הם אופציה פופולרית למטבחים מודרניים. הם מציעים מראה אלגנטי ונקי, והם יכולים לשמש כדי ליצור מראה מוקפד ומסוגנן. המשטחים מהווים גם אופציה טובה למטבחים כפריים. הם מציעים מראה חמים ונעים, והם יכולים לשמש כדי ליצור מראה אותנטי ומזמין. בין אם אתם מחפשים משטח עבודה יוקרתי למטבח המודרני שלכם או משטח עבודה חמים ונעים למטבח הכפרי שלכם, משטחי TERRA הם בחירה מצוינת.

גרניט פורצלן דמוי אבן- כן או לא?

לסיום נדבר קצת על משטחים סינטטיים. גרניט פורצלן הוא סוג של חומר מלאכותי המאופיין במראה הדומה למראה של שיש טבעי. גרניט פורצלן דמוי אבן טרוורטין הוא פתרון אידיאלי עבור אנשים המעוניינים במראה של שיש טרוורטין אך אינם מעוניינים להשקיע במשטח טבעי. גרניט פורצלן דמוי אבן טרוורטין הוא חומר עמיד במיוחד, ומהווה פתרון יעיל ויצירתי לעיצוב המטבח במידה ולא מעוניינים בשיש טבעי.

לכל אחד מסוגי המשטחים מאפיינים משלו ושניהם מתאימים לשימוש כמשטח עבודה.
השיקולים בבחירת האחד מול השני הינם:
א. מראה והתאמה למראה הכולל של המטבח.
ב. שימושיות ופרקטיות.
ג. תקציב.

אחרי שכל זה נאמר, אנחנו מזמינים אתכם להגיע לאולמות התצוגה של סמל ואנחנו נתאים את המשטח המושלם למטבח שלכם.