חומרים למטבח - המדריך של סמל

חומרים למטבח – המדריך של סמל

החדשנות בעולם המטבחים לא מפסיקה להפתיע בכל שנה מחדש. החדשנות אינה חייבת להיות עיצובית, היא יכולה גם להיות טכנולוגית וחומרית. כיצד זה משפיע על המטבח שלכם אתם שואלים? בדיוק בשביל זה נועדה הכתבה הבאה.

בעת תכנון המטבח אנו שמים דגש על כל צורך וצורך העולה בחיי היום יום שלכם. תהליך המתחיל בבחירת חומרים טובים ואיכותיים, וממשיך דרך יצירת קונספט ייחודי המוביל ליצירת מטבח איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

כאשר אנו ניגשים לתכנון מטבח חדש חשוב לשים לב לחומרים אותם אנו בוחרים עבור המטבח, וזאת בהתאם לשימושנו האישי בחלל. בזכות טכנולוגיה מתקדמת היום עומדות בפניכם מגוון אפשרויות בחירה עבור חומרי גלם שונים. היום ניתן ליהנות מחומרי גלם איכותיים, שהם גם עמידים מאוד, מעוצבים ובמחירים הוגנים. חשוב לזכור- לבחירת החומרים במטבח ישנה חשיבות רבה ביותר, גם מבחינת המראה הסופי וגם מבחינת הנוחות והשימוש בו.

אז בואו נתחיל!

מטבח עץ מלא

עץ מלא יוצר תחושה נעימה וחמה במטבח, ומעצים את חוויית הבישול והאירוח. אנו ממליצים להשתמש בצבעים חמים ובהירים הנותנים במה ליופיו של העץ המלא, ומראה טבעי ואותנטי למטבח. נמליץ לבחור עץ מלא אם ברצונכם לתכנן מטבח קלאסי בסגנון פרובאנסי. אודות לאיכות החומר, מטבח עץ מלא מחזיק מעמד לאורך זמן ואם תקפידו לשמור עליו כמו שצריך תוכלו ליהנות ממנו למשך שנים רבות.

מטבח עץ מלא

מטבח פורמייקה

חומר נוסף הנכלל בתוך החומרים הפופולריים בשנים האחרונות היא הפורמייקה, מטבחי הפורמייקה עברו גלגולים רבים והפכו לפופולריים מאוד בתחום עיצוב המטבחים. למה? הפורמייקה עמידה בפני מכות וחומרי ניקוי קשים, ושומרת על יופייה לאורך זמן. בנוסף, קל לנקות אותה ומחירה יחסית זול לעומת חומרים אחרים. את הפורמייקה ניתן להזמין במגוון רחב של גוונים, טקסטורות וצורות ולכן איתה תוכלו להגשים כל דמיון.

מטבח צבע אפור עדין ומשטח ארבסקטו

מטבח צבע בתנור

נתקדם הלאה לטכניקת הצבע בתנור, הנחשבת למובילה בתחום עיצוב המבטחים ומאפשרת דיוק בגוון ובאחידות הצבע, ושומרת על חזית נקיה ומרשימה לאורך זמן. מעבר לעיצוב הייחודי, לשיטת הצבע בתנור יש יתרון על חומרים אחרים והוא טמון בקלות שניתן לתקן מכה או שריטה, עקב רגישותו של החומר לפגיעות.

מטבח ננו פניקס אפור כהה

מטבח נאנו

אם מדברים על חדשנות בתחום עיצוב המטבחים אי אפשר שלא לדבר על מטבח הנאנו. הנאנו הוא חומר חדשני שמאפשר להכניס למטבח לא רק גוונים ואיכויות סטנדרטיות אלא גם טכנולוגיה. דלתות נאנו מאפשרות למנוע מיקרו שריטות ואף דוחות סימנים והדבקות של בקטריות. המראה של הנאנו הוא מודרני אך בשילוב עם חומרים כמו פרקט עץ ניתן להקנות למטבח אור ותחושה חמימה וביתית שעושה פשוט חשק להיכנס למטבח ולהתחיל לבשל.

מטבח לבן בשילוב פורניר עץ טבעי

זכרו כי המטבח הוא לב הבית, כאשר אתם בוחרים את המטבח הבא שלכם חשוב שזו תהיה החלטה מאוזנת בין הנראות של המטבח לבין הנוחות להשתמש בו.