מוקטן

כירים מובנות בשיש: כל מה שחלמתם למטבח שלכם

העולם שלנו מתעדכן בקצב כל הזמן, כך גם אנחנו במהלך חיינו מחדשים גרסאות כמעט כל תחום אפשרי.

הקידמה מביאה איתה בכל פעם מחדש פתרונות וחידושים אותם לא הצלחנו אפילו לדמיין כי קיימים או בכלל אפשריים, כאלה שגורמים לנו לתהות איך לא עשו את זה קודם ומה הוא השלב הבא בהתפתחות הטכנולוגית.

על כיריים מובנות בשיש, כבר שמעתם? כנראה שרובכם עדיין לא. מדובר בחידוש עיצובי וטכנולוגי שלא כולם פגשו בו בארץ, אבל בחו”ל תפס את התלהבות הצרכנים והקבלנים כבר זמן מה, ואף הספיק להיכנס לבתים חדשים וישנים ברחבי העולם. לכיריים שקועות בשיש יש יתרונות העולים על שאר האפשרויות הקיימות בשוק, וזאת מבחינה מעשית, אסתטית ואפילו בטיחותית.
מטבח לבן קלאסי

כיריים מובנות בשיש הינה מערכת מבערים מתקדמת ופורצת דרך, אשר מובנית בתוך השיש בהתאמה אישית ובלי להתפשר על תכנון צורת המטבח שלכם. איתן, אין צורך לתכנן מקום ייעודי לכיריים על משטח העבודה – ניתן לבחור בכל מקום על השיש בו תרצו לבשל את מטעמי ידכם.

כיריים שקועות בשיש יחסכו לכם דברים עליהם לא חשבתם בכלל. זה מתחיל ביותר מקום פנוי במשטח בעבודה, ממשיך ביכולת תכנון מקסימלית ללא אילוצים וחשיבה מקובעת ומסתיים בצמצום ההוצאה הכספית לרכישת חומרי ניקוי ייעודיים.

כירים מובנות בשיש: כל מה שחלמתם למטבח שלכם

בשנים האחרונות, בעלי בתים רבים הכניסו למטבח כיריים חשמליות כתחליף לכיריים הפועלות על גז וזאת מסיבות שונות, שעיקרן היא בחירת מיקום הכיריים וחסכון בהוצאה על הגז. אולם בישול ע"י חשמל ולא בלהבות אש אינו מתאים לכולם, ולכן כיריים שקועות בשיש מהוות פיתרון מיטבי.

כיריים מובנות בשיש מאפשרות לשמור על הקו העיצוב במטבח. הן שומרות על הרמוניה ומראה אחיד ונעים לעין בכדי שתוכלו לעצב את מטבח החלומות שלכם ללא דאגות מיותרות. אין צורך יותר להשאיר פתח מוכן מראש, כי כיריים מובנות בשיש משאירות מקום עבודה נוסף לניצול מקסימלי במטבח לפי רצונכם.
בעידן של היום, כולנו רוצים דברים המותאמים בדיוק לסגנון החיים, לרצונות ולהעדפות האישיות שלנו. לכן, עניין הנוחות וההתאמה האישית מהווה חלק חשוב בבחירה בכיריים מובנות בשיש. אין דרך בה תצא לא מרוצים כאשר אתם הם אלו שמתאימים ומעצבים אותן לטעמכן.

כירים מובנות בשיש: כל מה שחלמתם למטבח שלכם

בכיריים מובנות בשיש ניתן לבחור את כמות המבערים על פי כמות הסירים המקסימלית איתה אתם נוהגים לבשל או בהתאם למגבלות גודל השיש. בנוסף, אפשר לבחור את גודל המבערים מהמגוון הקיים, ואף לקבוע את המרחק בניהם ומיקומם על השיש. היתרון הבולט לערך הנוחות, הוא העובדה שאתם לא צריכים יותר לנקות גם את השיש וגם את הכיריים, ובפעולת נקיון פשוטה ומהירה מתקבל מטבח נקי מלכלוך. מעתה, ניקיון הכיריים במטבח יהפוך לפעולה פשוטה, קלה ושאינה מייגעת.

כיריים מובנות בשיש מהוות יתרון בטיחותי, מכיוון שגוף החימום הממוקם מתחתן אינו גורם לכלל חימום משטח השיש, ובכך פוחת הסיכוי לקבלת כוויה.

הכיריים החדשניות הן השראה במטבחים רבים, ובעקבות כך כבר הותקנו הכיריים במגוון מסעדות יוקרה ומלונות פאר בעולם. מקומות אלה משמשים תעודה לאיכות ואופי הכיריים.
המטבח המודרני בארץ מתעדכן תדיר בפתרונות יצירתיים ומוצרים חדשים בכדי שאתם תחיו בנוחות המתאימה לכם ללא פשרות, וזאת לצד עיצוב עכשווי, ובשל כך הופיעו בשוק הישראלי הכיריים המובנות בשיש וכבשו אותו בסערה.

לתיאום ומידע נוסף על החידוש המלהיב למטבח ניתן לפנות אלינו !