מטבחים בראשון לציון

כשמילאנו נוחתת בישראל: הכירו את אולם התצוגה החדש של מטבחי סמל

לאחרונה נפתח ה-Show room החדש והמרהיב שלנו בראשון לציון, המשתרע על פני כ- 500 מ"ר ומאפשר הצצה ייחודית לדבר הבא בעולם עיצוב המטבחים בישראל. באולם התצוגה החדש מוצגים הדגמים החדשים לשנת 2024, המיוצרים מחומרי גלם שלא נראו עד כה בישראל, עיצובים ייחודיים, צביעה בטכנולוגיה ירוקה ופרזול חדשני.

עם כניסתכם לאולם התצוגה החדש יחשפו בפניכם תשעה דגמים חדשניים ופורצי דרך שעוצבו על ידי ויקי שדה וסברינה מוהדב, הנוצרו מחומרי שיש טבעיים שיובאו במיוחד מאיטליה ומברזיל, וחומרי עץ אקזוטיים. אז לפני שתגיעו לביקור, הצטרפו אלינו לסקירת הדגמים החדשים והכרת החומרים החדשים. מוכנים להתאהב? בואו נתחיל!

עיצוב: ויקי שדה וסברינה מוהדב | צילום: עודד סמדר

הדגם הראשון שיקבל את פניכם בכניסה נמצא בחזיתו של אולם התצוגה החדש ועשוי מסלע שנחצב במיוחד עבור חברת סמל. אי המטבח מיוצר משיש טבעי המורכב מעשרות חלקים ומפוסל ליצירת מופת בצורות גאומטריות מרהיבות ובגווני אבן בלתי שגרתיים. כל זאת, לצד ארון עץ אשוח המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת וארון ויטרינה עם דלתות מרחפות.

אולם תצוגה מטבחי סמל

מטבח עם סלע חצוב - אולם תצוגה מטבחי סמל

מצידו השני של המטבח תוכלו להתרשם מהדגם השני מסדרת דגמי 2024 – מטבח הנצבע במספר רב של שכבות בצבע מטאלי, המעניק למטבח מראה גימור עמוק וחדשני. למטבח זה שילוב של מספר אבני שיש טבעיות, מגירות מוארות ומנגנונים מתקדמים בטכנולוגיה חדישה, אשר מפארים את נראות המטבח ומקנים לו מראה חדשני ופורץ דרך.

מטבח מטאלי מתוך אולם התצוגה החדש של מטבחי סמל

המטבח השלישי משלב חדר עם פאטיו לצד צמחיה שופעת ומרהיבה. החזיתות שלו יוצרו מאלומיניום בצבע מטאלי מתכתי מוברש ולהן אפשרות להגיע עד לגובה של 3 מטרים לקבלת מראה נקי ודומיננטי. בדגם זה מותקנת מעלית היוצאת מבסיס האי ומיועדת לאחסון תבלינים ואביזרי עזר לבישול.

במטבח זה יש שילוב של כמה סוגי חזיתות בנוסף לאלומניום:  חזיתות בצביעה מתכתית מיוחדת, חזיתות פורניר וחזיתות צבע טרמו. בנוסף יש במטבח יחידות ויטרינה מיוחדות עם מדפים דקים המשולבת בהם תאורה אחורית ייחודית.

מטבח עם ארון ויטרינה גדול אולם תצוגה מטבחי סמל

קיר ויטרינה במטבח

מטבח סמל ראשלצ סניף חדש

אחד המאפיינים הבולטים שמנחים אותנו במטבחי סמל הוא השימוש בחומרים טבעיים ואקולוגים,

המאפשרים את הכנסת הטבע למטבח הביתי.  בדגמי המטבחים החדשים בולט השימוש במספר רב של חומרים, מגוון גדול של צבעים שונים המשתייכים לאותה פלטת צבעים ויצירת חידושים טכנולוגיים המקנים נוחות מרבית למשתמש. שילוב מגוון זה, על גבי מטבח אחד, מספק הצצה למטבח ביתי מהפכני ומעניין שכמותו לא נראה עוד בארץ ובעולם.

הדגם הרביעי בסדרה מתחלק לשני מטבחים המשלבים דלתות הזזה, שגובהן 3 מטרים, אשר מנתקות את המטבח מחלל הבית באופן מדויק ואסתטי. המטבחים מיוצרים מארבעה חומרים שונים המשולבים זה בזה: חזיתות עץ המיוצרות מעץ אגוז מחוספס עם גימור פסים רנדומלי, חזיתות מטבח בעלות גימור מתכתי ולהן ידית אינטגרלית, משטחי שיש בגימור עמוק ומודרני וקיר שמאגד את כלל המטבח מואר וייחודי. למטבח מערכת מדפים מודולרית לקביעת מיקום המדפים לפני בחירה.

מטבח דלתות הזזה

הדגם החמישי מגלם בתוכו אלון מושחם וחזיתות מטאל בראש (חומר דמוי מתכת מוברשת – ייחודי למטבחי סמל) ונגיעות של טקסטורת עץ לא מעובד המקנות לו נראות תלת ממדית, וגווני העץ השונים משלבים בו תחושה של טבע. למטבח זה מערכת דלתות מתכנסות, גב מואר ואי שיש מאבן טבעית, בשילוב ויטרינות ייחודיות.

מטבח אלון מושחם וחזיתות מטאל בראש

מטבח עץ אלון כהה

הדגם השישי בסדרה החדשה הוא דגם ריצ׳י המפורסם של מטבחי סמל – מטבח שבו נוצר שילוב של אבן טבעית, דלפק ישיבה מעץ אלון וחיפויי קירות קלאסיים על כל החלל. למטבח זה מראה קלאסי של טירה מפוארת בפרובנס ומעניק אווירה של חלל רחב ונעים.

מטבח פרובנס 2024

אחד הדברים המנחים את אותנו במטבחי סמל הוא עיצוב של דגמים פורצי דרך המכתיבים את הטרנדים החדשים בעולם המטבחים. דגמי 2024 של מטבחי סמל  שונים בנוף הישראלי בפרט והעולמי בכלל ולא ניתן לראות אותם או דומים להם במקום אחר.

כך גם הדגם השביעי באולם התצוגה, המשלב בתוכו אלון מולבן בגוון שלא השתמשו בו מעולם במטבחי סמל בעבר. למטבח זה שילוב של דלפק ישיבה היוצא מתוך אי המטבח לצד יחידת ישיבה רחבה, יחידת מגירות משיש שמשולבות מתוך דלפק ויחידת מזווה מוארת וייחודית. למטבח ויטרינות ייחודיות בגובה 2.5 מטרים ויחידה עגולה באי עם דלתות נפתחות.

מטבח עץ אלון מולבן

הדגם השמיני עשוי כולו מנירוסטה וכולל חיפויי הקיר והמקרר. המטבח יוצר אפקט תעשייתי מצד אחד, ומהצד השני כולל מספר רב של נגיעות פורצלן שחור יחד עם אלמנטים ומשטחים שחורים המעניקים לו מראה מודרני במיוחד. בעקבות השימוש בחומרים השונים, נוצר השילוב החדשני שבין המראה התעשייתי למראה המודרני.

מטבח נירוסטה 2024

הדגם התשיעי והאחרון שמוצג ב Show room –החדש הינו הדגם המרכזי בחלל. מטבח כולל אי מרכזי המזכיר צורה של אונייה לצד דלתות בצבע זהב ובשילוב של אלמנטים מושחרים. אלמנטים אלה נוצרו מעץ אלון שעבר תהליך עיבוד המקנה לו מראה אקזוטי וטבעי, המסייע לנראות פורצת דרך ומיוחדת של המטבח.

מטבח זהב ב- Show room החדש של סמל

לסיכום, באולם המרהיב החדש שנמצא בראשון לציון ניתן לראות את עבודת הגימור של הדגמים החדשים, שנעשתה ברמה בינלאומית ובשימוש בחומרים האיכותיים ביותר שנחצבו והופקו במיוחד לסדרת דגמים זו.