מטבח עץ, נירוסטה ובטון

מחפשים מטבח מרהיב ביופיו וקל לניקוי? מטבחי נירוסטה הם ללא ספק הפתרון בשבילכם!

נירוסטה היא חומר פופולרי שנמצא בשימוש במגוון רחב של תעשיות. מסעדות ומלונות השתמשו בנירוסטה כחומר לייצור המטבחים שלהם במשך עשרות שנים בזכות היתרונות הרבים שבו, אך כעת נירוסטה נכנסה לבית הישראלי והופכת לחומר נפוץ יותר ויותר גם עבור המטבחים הביתיים שלנו…

יש הרואים את הנירוסטה כקרה או סטרילית, אך לאחרונה מעצבים החלו לחשוב מחדש על הסטריאוטיפ הזה. רבים בוחנים מחדש את המתכת היעילה, משלבים אותה במשטח נירוסטה במטבח הביתי, פורסים אותה על דלפקים ואפילו על גבי גופי תאורה. המטרה היא ליצור חללים מלוטשים שמרגישים מודרניים, אך אף פעם לא קרירים.

מטבח עץ טבעי בשילוב משטח עבודה נירוסטה

מטבחי נירוסטה – קלים לניקוי ומרהיבים ביופיים

מטבחי נירוסטה קלים מאוד לניקיון ותחזוקה. בניגוד לחומרים אחרים כמו עץ וסוגים מסוימים של אבן שנפוצים במטבחים מודרניים כיום נירוסטה לא סופגת נוזלים או כתמים לתוכה. ניתן לנגב את משטח הנירוסטה במטבח עם מטלית לחה וחומר ניקוי עדין, והמטבח שלכם ישמר נקי ובעל מראה חדש לזמן רב.

מטבחי חוץ נירוסטה נפוצים מאוד בשל היוקרתיות שלהם, המראה המודרני, העמידות בפני פגיעות, טמפרטורות קיצוניות והתחזוקה הנוחה. אחד היתרונות העיקריים והמשמעותיים ביותר של נירוסטה הוא העמידות שלה. נירוסטה היא חומר חזק להפליא שעמיד בפני קורוזיה, חום, כתמים ואינו נוטה להחליד. החומר עמיד בפני שריטות ושקעים, כך שלא תצטרכו לדאוג לכך שהוא ייראה שחוק או פגום לזמן רב. החומר גם לא סופג חיידקים או ריחות, מה שמאפשר לכם לשמור על ההיגיינה בסביבה.

מטבח עץ קומבה ונירוסטה

מטבח נירוסטה לבית או לחצר הוא כמעט נצחי, בשל עמידות החומר והוא נחשב להשקעה איכותית לעתיד וערך מוסף לכל בית. רבים מגיעים עם רעיון של שילוב חומר הנירוסטה לתכנון המטבח בשל העובדה שהיא ניתנת למחזור ב-100%, מה שהופך אותה לחומר ידידותי לסביבה ובר קיימא. ניתן למחזר את החומר מספר רב של פעמים מבלי לאבד את תכונותיו המקוריות. מעבר ליתרונות התחזוקה, מטבחי נירוסטה משתלבים בצורה חלקה עם בתים מודרניים ומסורתיים כאחד.

איך מעצבים מטבח נירוסטה?

מטבחי נירוסטה הם מטבחים בעלי מראה יוקרתי במיוחד. הם מגיעים בעיצובים חדים, ומעניקים מראה משודרג וייחודי לכל הבית. מטבחי הנירוסטה יכולים להתבצע במספר גימורים; נירוסטה מוברשת, נירוסטה מלוטשת סטן, גימורי מט או גימורי מבריק. גימורים אלה מעניקים למטבח מראה בהיר ועכשווי יותר.

מטבחי נירוסטה מעוצבים בקווים חלקים וישרים, מה שמשדרג את מראה המטבח באופן משמעותי. כמובן שתמיד קיימת האפשרות להשתמש רק במגע של נירוסטה – בחזיתות המכשיר, גוף תאורה או אביזר מטבח. אבל המהלך המעניין עוד יותר הוא להשתמש באפקט "All Over", כלומר שימוש בחומר צנוע בצורה מקסימלית. אפקט כזה מעניק לאביזר סוג של יוקרה ושלמות.

מטבח עץ קומבה ונירוסטה

בכל הנוגע לעיצוב כיור נירוסטה עם משטח עבודה – הם בדרך כלל יהיו יחידה אינטגרלית אחת מובנית, יחד עם הברז והכיריים, כאשר בנייה זו הופכת את הרכבת המטבח לא רק לפשוטה יותר, אלא גם מעניקה מראה משודרג ומודרני.

לסיכום, המטבח הוא הלב של הבית, בהתאם לכך כל מי שמתחיל לתכנן את ביתו מתחיל במטבח. מטבח טוב צריך לתת לכם מענה הולם לבישול, אפייה וניקיון, אך גם חייב להיות יפה ומודרני, מטבח שכיף להיכנס אליו וכיף לבשל בו! פרטים נוספים על האפשרויות העומדות לפניכם ניתן לשמוע מהצוות המקצועי שלנו שישמח ללוות אתכם בדרך למטבח המושלם! לתיאום פגישה לתכנון מטבח לחצו כאן.

מטבח עץ, נירוסטה ובטון