מטבח אפור ועץ אלון טבעי

מטבחים לשנת 2022

אנחנו בעיצומה של שנת 2022 ואיתה הגיעו למחוזותינו מטבחים חדשים, טכנולוגיה מקדמת, חומרים מיוחדים וגוונים שלא נראו עדיין. אם אתם מתכננים להחליף מטבח, הקדימו להכיר את הטרנדים החדשים בעולם המטבחים.

זה לא רק יעזור לכם לוודא שהמטבח שלכם לא יישאר מאחור בכל הנוגע לחומרים, צבעים ומכשירי חשמל, אלא גם שאתם עושים שימוש נכון בחידושים הטכנולוגיים האחרונים למטבח. לפני שנתחיל, למרות כל החידושים והטרנדים לשנה הנוכחית, אל תשכחו לוודא שהמטבח שלכם הוא חלל שאתם באמת נהנים ממנו. טרנדים באים והולכים, אבל כשמשקיעים במטבח חדש, תרצו לאהוב אותו במשך שנים רבות.

אז.. שנציג בפניכם את הטרנדים החדשים בעיצוב מטבחים לשנת 2022? בואו נתחיל!

הטרנדים החדשים בעיצוב מטבחים

 

עיצוב: הדר לוי | צילום: הדר קמינסקי

גוונים, גוונים ושוב גוונים!

הטרנד של שימוש בצבעים נועזים וכהים במטבח קיים כבר זמן מה, אבל בהחלט חלה התרחבות בגוונים שבהם נעשה שימוש – כאשר ירוק יער ובורדו מצטרפים כצבעים המובילים.

"צרכנים בהחלט הופכים לאמיצים יותר עם בחירות גוונים נועזות ושימוש בחומרי גלם ייחודיים בעיצוב מטבחים, וזה נהדר לראות", מספר לנו אחד מנהלת החברה. "הירוק המשיך לעלות בפופולריות – בין אם הוא מגיע בנגיעות קטנות או לכל רוחב הארונות. צבעוניות נועזת זו הופכת למרכיב מפתח בחללים רבים בהשראה תעשייתית."

שנת 2022 מביאה להצגה מחודשת של גוונים נוספים בקצה הכהה יותר של הפלטה – כגון כחולים, ירוקים ומטאליים דמויי תכשיט. אנו רואים גם גוונים ירוקים רכים יותר, גווני אמצע וגווני אדמה.

מטבח ירוק עמוק

שיש בכל מקום

שיש לא רק זועק יוקרה ואיכות גבוהה, אלא הוא גם השותף המושלם לגימורים מתכתיים כמו פליז וזהב. ברגע שבחרו גווני שיש לבנים או שמנת תוכלו ליצור ניגודיות נהדרת עם ירוקים וכחולים עזים. במטבחים 2022 ניתן לראות כי שיש משולב בכל אופן אפשרי – חיפוי משטח, חיפוי קיר ואפילו בארונות המטבח עצמם! איזה שיש אתם שואלים? משטחים עם עורקים עשירים הם טרנד המטבחים הגדול בשנת 2022.
איך משטח עבודה מתאים למטבח שלכם? בדקו >>

מטבח נאנו שחור ודקטון שחור משוייש

מכשירי חשמל טכנולוגיים

בדיוק כשחשבתם שמכשירי מטבח עושים ככל יכולתם כדי להקל על החיים, הם פשוט נעשו חכמים עוד יותר– במיוחד המטבחים של שנת 2022. מתנורים שמבצעים מתכונים בשבילכם ואפילו לוקחים על עצמם את התפקיד של התאמה אינטואיטיבית של טמפרטורה, ועד למקררים שמזמינים את הקניות שלך (!). בקיצור, האפשרויות הן אינסופיות. גם ברזי המים הרותחים שכולנו התפעלנו מהם לפני שנתיים עברו שדרוג – רוב הברזים החכמים מוציאים כעת גם רותחים, צוננים, מסוננים ונוצצים (חלקם אפילו מאפשרים לך לבחור בדיוק באיזו כמות מוגזת אתה אוהב את המים שלך).

מטבח ננו פניקס בגוון אפור

המינימליזם החדש

העומס נדחה – בשנת 2022 רואים שפע של מטבחים אלגנטיים ומינימליסטיים באולמות התצוגה וכמובן בבתים. עם קווים ישרים, אלמנטים חסרי רעש ופרטים מלוטשים ונקיים, העיצובים החדשים של מטבחים מינימליסטיים מציעים מפלט שלו מחיינו העמוסים.

אז אם גם אתם מתכננים מטבח חדש ורוצים להיות מעודכנים בכל הטרנדים הכי חדשים אנחנו כאן בשביל זה. בשיחה אחת עם מעצב או מעצבת באולמות התצוגה שלנו תוכלו לקבל את כל המידע לכף היד ולתכנן יחד את מטבח חלומותיכם.