מטבח שמנת ואגוז אמריקאי

מטבח כפרי מודרני

הבחירה בין מטבח מודרני למטבח כפרי היא קשה ומעט דרמטית. מדובר בשני סגנונות ששולטים בעולם עיצוב הפנים, ועיצוב המטבחים בפרט, זה שנים רבות. ישנם האנשים שיודעים מראש איזה סגנון הם יבחרו למטבח שלכם, ועבורם ההחלטה היא פשוטה.. אך עבור רובנו ההתלבטות נמשכת לפעמים ממש עד הרגע האחרון. לכן, בשנים האחרונות צמחה מגמה טרנדית וחדשנית, המשלבת מטבחים מודרניים וכפריים ומביאה לבית הישראל מטבח כפרי מודרני מעוצב, מיוחד, משפחתי וחם.

אז מה הוא מטבח כפרי מודרני? בואו נתחיל!

ראשית עלינו להבין כל מטבח בנפרד ואז לעמוד על המיזוג שלהם.

מטבח כחול כהה בשילוב אגוז ושיש בהיר

מה הם מטבחים מודרניים ומטבחים כפריים?

מטבחים מחומרי גלם חדשניים, בקו נקי ולרוב נעים בין גווני שחור-אפור לסהרה-שמפניה. המטבחים המודרניים שופעים במוצרי חשמל חדשניים, לרוב אינטגרליים, וזאת על מנת לשמור על המראה הנקי והחד. במטבחים מודרניים נראה פינות חדות למדי, שילובי חומרים טבעיים כמו עץ ואבן, ביחד עם חומרים חדשניים ומעובדים כמו נירוסטה, קוורץ וכדומה.

לעומת זאת, במטבחים כפריים מכלול הפרמטריים משתנה. אנו רואים בעיקר גוונים חמים שנבחרים לחלל המטבח, פינות וגימורים עגולים ואף שילוב עיטורים. ניתן לראות מוצרי חשמל בולטים המשולבים בחלל המטבח ושימוש ניכר בחומרי עץ על מנת להגביר את תחושת החום, המשפחתיות והביתיות של הסגנון הכפרי.

מטבח ירוק עמוק

כיצד יוצרים מטבח כפרי מודרני?

מטבח כפרי מודרני לוקח את כל יתרונותיו של מטבח מודרני ואת כל יתרונות של מטבח כפרי ומאחד אותם. מטבחים כפריים מודרניים יכולים להגיע בכל גוון שנרצה – מטבח כפרי מודרני לבן, מטבח כפרי שמנת ואפילו מטבח כפרי שחור. בחירת גוון מודרני ומיוחד הוא זה שייקח את המטבח הכפרי לכיוון המודרני ויכניס טוויסט מיוחד. דבר נוסף שנראה במטבחים כפריים מודרניים הוא שילוב של מוצרי חשמל אינטגרליים בארונות המטבח. אומנם ארונות המטבח יראו בסגנון כפרי הכולל עיטורים וחריצים אבל כשנפתח את דלת המטבח נראה מקרר אינטגרלי, מיקרוגל נסתר ומגוון מוצרי חשמל חדשניים אחרים.

מטבח לבן קלאסי

מטבחים כפריים מודרניים מצטיינים באווירה הנפלאה שהם יוצרים בחלל. רובנו מכירים את הכלל כי מטבחים כפריים יוצרים תחושת ביתית וחמה בעוד מטבחים מודרניים הולכים לכיוונים קרים ומוקפדים יותר. באמצעות שילוב בין שני הסגנונות אנו יכולים להשיג תוצאה מושלמת – מטבח מעוצב, טרנדי וטכנולוגי מבלי לותר על החום והביתיות שמעניק לנו העיצוב הכפרי.

דוגמא נוספת המשקפת את היופי שבשילוב הסגנונות נעוצה בידיות המטבח. ידיות למטבח כפרי הן בדרך כלל ידיות בולטות, עם נוכחות, בעוד שלמטבח מודרני בדרך כלל נבחר בפתיחה נסתרת ע"י מגע, וזאת על מנת לשמור על דלתות חלקות ונקיות. השילוב בין דלתות מטבח כפריות ומעוטרות לבין פתיחה בטאצ' מקפיצה את נראות חיפוי הארונות קדימה ויוצרת שילוב בין הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת לבין העיצוב הכפרי המסורתי.

מטבח לבן קלאסי

 

האם יש מגבלות במטבח כפרי מודרני?

מטבח כפרי מודרני אינו מגביל אותנו, ואף פותח עבורנו מספר נקודות שבהם אנו לרוב נתקעים. אם ניקח לדוגמא בחירת גוון של מטבח – זו היא החלטה לא פשוטה בכלל. מצד אחד אנו רוצים לבחור בגוון שמתכתב עם מה שטרנדי היום, אבל לא גוון שיעבור זמנו עוד מספר שנים. מטבח כפרי מודרני פותח בפנינו את השימוש בכל גוון שנרצה ושומר על המטבח עדכני לאורך שנים.

אז אם גם אתם מעוניינים לתכנן מטבח כפרי מודרני המומחים שלנו מחכים לכם באולמות התצוגה, עם כל הטיפים, הידע והסבלנות שדרושים.