850_6595AAA copy

מטבח נירוסטה – מראה תעשייתי מודרני

המראה והחומרים התעשייתיים מככבים שנים רבות בחלל המטבח, וזאת בזכות יתרונותיהם מבחינה פונקציונלית, תחזוקה שוטפת יחסית פשוטה ומראה ייחודי ואורבני. אך יחד עם זאת מטבחים תעשייתיים יכולים לשדר תחושה קרירה ומרוחקת בשל החומרים האופייניים למטבחים אלה. כאן נכנסים לתמונה מטבחי נירוסטה, שמאפשרים לרוכשים ליהנות ממראה תעשייתי וטרנדי אף גם משפחתי וחמים.

אנו מכירים את מטבחי הנירוסטה בעיקר כמטבחי חוץ, עקב עמידותם הגבוהה לרטיבות ושינויי מזג האוויר. אך בשנים האחרונות אנו עדים למגמה בה מטבחי הנירוסטה נכנסים מהחוץ אל הפנים ומקבלים טוויסט עיצובי מעניין. מטבחי הנירוסטה שומרים על שלדם אך אליהם מתווספים חומרי גלם שונים כדוגמת עץ ושיש, ההופכים אותם לביתיים יותר.

מטבח שחור ונירוסטה

עיצוב: סמט אדריכלים | צילום: עודד סמדר

מה יתרונותיהם של מטבחי הנירוסטה?

למטבח נירוסטה נקיון קל ופשוט

מטבחי נירוסטה קלים לתחזוקה ולניקיון, וזהו אחד היתרונות הבולטים שלהם. במשטחי נירוסטה הדבר שממנו הכי נרצה להימנע הוא שריטות ולכן ישנם מספר כללים חשובים שעליהם יש להקפיד.

יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי חזקים ומרוכזים, או כאלה שמכילים גרגירים, וזאת על מנת של ישאירו שריטות וסימנים על המשטח. במקום זאת, נקו באמצעות תכשירים עדינים כמו סבון כלים מהול במים, ששילובם עושה עבודה מצויינת. כמו כן, הימנעו מצמר פלדה, סקוטצ'ים ומברשות גסות העלולים לשרוט את המשטח, ובמקום השתמשו במטלית מיקרופייבר או ספוג פשוט.
אם ברצונכם לשמור על המטבח מלא ברק לאחר השימוש, בסיום העבודה ייבשו את המשטח עם מטלית יבשה על מנת למנוע קורוזיה עתידית. אם ברצונכם להגביר ולהעצים את מראה הברק של המשטח שימו 2 טיפות שמן זית על נייר סופג והעבירו על המשטח – שמן זית מומלץ משום שהוא לא מזיק למזון שיגע במשטח ויש לו ריח נעים במיוחד.

מטבח עץ יוקרתי שעוצב על ידי עדי סמט

עיצוב: סמט אדריכלים | צילום: עודד סמדר

מטבח נירוסטה מעניק מראה מודרני ומרשים לחלל ולבית, הקורץ לעולם ההייטקיסטי

המראה המתכתי מככב בעולם המשרדים והבית ולא סתם. במטבחי נירוסטה אנו יכולים ליצור שלמות עיצובים שאי אפשר לקבל במטבחים אחרים – משטחי העבודה יכולים להתקבל כיחידה אינטגרלית אחת מובנית יחד עם כל האלמנטים מסביב (כיור, ברז, כיריים) דבר המעניק מראה אחיד ומשודרג. בנוסף, עם מטבחי הנירוסטה תוכלו לשלב כמעט לא גוון וחומר שתבחרו – החל מעץ אלון, אגוז ופורניר, אבן שיש אמיתית ועוד. השילובים האפשריים הם בלתי נגמרים וזה מה שהופך את מטבחי הנירוסטה לבסיס הטוב ביותר למטבח יוקרתי ומעוצב.

מטבח עץ משולב נירוסטה

מטבחי נירוסטה עמידים לאורך שנים

נירוסטה מוכיחה את עצמה כבחירה המושלמת כשמדובר במטבח גדול ופעיל. לטווח הארוך, נירוסטה לא נשחקת בצורה משמעותית, ניתנת לניקוי בקלות ובעלת עמידות לחיידקים. באמצעות תחזוקה נכונה מטבח הנירוסטה שלכם יראה מעולה גם לאחר שנים רבות.

אז אחרי שסקרנו את יתרונותיו של מטבח הנירוסטה והבנו כי בהחלט כדאי שתשקלו אותו כאחת האופציות שלכם בעת בחירת מטבח, הגיע הזמן שתשמעו קצת יותר על החומרים והאפשרויות העומדות לפניכם מהצוות המקצועי שלנו.

לתיאום פגישה לתכנון מטבח אנחנו כאן >> לחצו!