אי במטבח מודרני

אי במטבח מודרני

הם מספקים מקום נוסף לבישול, אוכל ואירוח, ומהווים את מרכז החלל – אי מזמן הפך למוצר בסיסי בכל מטבח מודרני וחדשני.

ישנם סוגים רבים ושונים של איים למטבח: איים פונקציונליים הכוללים מוצרי חשמל וכיור, איים המשלבים מקומות ישיבה לכל המשפחה, איים בצבעים עזים השוברים את גוון המטבח הכללי ואפילו חצאי איים המחוברים לקיר.

אי במטבח מודרני הוא שונה מעט מכל מה שהכרנו במאה הקודמת. האי משמש למגוון פונקציות שונות ומהווה את מרכז הפעילות והעבודה במטבח. המטבח יכול לכלול את משטח העבודה המרכזי, הכיריים, כיור, ארונות אחסון ומקומות ישיבה. התכנון שלו הוא כל כך פונקציונלי עד שלא ניתן לדמיין איך הסתדרנו בלעדיו…

מטבח מט צבע בתנור דופון

אחד החידושים האחרונים במטבחים מודרניים עם אי הוא השילוב בין פינת הישיבה המרכזית לבין האי. אי משולב פינת אוכל בעצם מבטל את פנית האוכל הגדולה שאנו מכירים, הממוקמת בדרך כלל בחלל אחר בבית, והופך את המטבח לחלל הכנת האוכל וגם לחלל התאספות וישיבה משפחתית.

אי למטבח מודרני טומן בתוכו מספר יתרונות חשובים:

  • מאפשר ניצול נכון של חלל מבלי ליצור תחושה חסומה במטבח
  • יחס שטח פנים לנפח גדול, ולכן ניתן לשלב בו המון פונקציות יחסית למבנה קטן.
  • מאפשר ליצור נקודה ייחודית בחלל, הן מבחינת הגוון והן מבחינת החומרים. לרוב שילוב של גוונים שונים בארונות המטבח יכול ליצור מראה לא נקי ועמוס, אך שילוב של נגיעות חומרים שונים באי עצמו יוצר לנו נגיעות טרנדיות וייחודיות.
  • תכנון בהתאמה אישית- כל אי ואי מתכונן בהתאם לצרכים שלכם, ללא כל הגבלה

מטבח לבן קלאסי

כמעט בכל מטבח מודרני כיום ניתן לשלב אי – אפילו במטבחים קטנים. שילוב גוונים נכון ותכנון מחוכם יאפשר לכל אחד ליהנות מיתרונותיו של אי במרכז המטבח. למרות זאת, היינו מציעים כמובן להתייעץ עם אחד מאנשים המקצוע שלנו לפני קבלת החלטה על מנת שניצול החלל יעשה בצורה טובה ונכונה.

אם גם אתם מתכננים מטבח מודרני עם אי, ותרצו לשמוע מה אנשי המקצוע שלנו חושבים.. אנחנו כאן!

מטבח אפור גרפיט ננו ופורניר אלון