מטבח מודרני שחור לבן עם ארונות גבוהים

עמידים וחזקים יותר: פותחים את שנת 2022 עם מטבחי ה-SUPER NANO

בימים אלה אנו גאים להשיק את מטבחי ה-SUPER NANO, העשויים מחומר המקנה לדלתות המטבח עמידות וחוזק יוצאי דופן, ומביא את קטגורית ה-NANO לשיאים חדשים.

דלתות ה- SUPER NANO מיוצרות בגרמניה בטכנולוגיות מתקדמות, ועומדות בתקנים המחמירים ביותר. העמידות הגבוהה והתכונות המיוחדות של הדלתות הופך אותן לחומר העמיד והחזק ביותר בענף המטבחים.

מטבח חום כהה פורניר אלון בגוון שוקולד
עיצוב: ענבל ברקוביץ' | צילום: אלעד גונן | התמונה להמחשה בלבד

אז מה הופך את ה-SUPER NANO לטכנולוגיה שאסור לכם לפספס?

איכות גבוהה

ה- SUPER NANO מורכב משילוב החומרים הטובים ביותר, המקנים לו חוזק, עמידות ואמינות, מבלי לפגוע ברמת הגימור והאלגנטיות. השרף בו משתמשים ליצור הלוחות הוא ללא חומר הנקרא פנול, על מנת ליצור חומר איכותי ובטוח יותר לשימוש. איכות הדלתות היא התכונה הבולטת בקולקציה זו, ומבטיחה לכם מטבח מדויק לאורך שנים.

מטבח מתכת ואלומניום
עיצוב: צביה קזיוף | צילום: אלעד גונן | התמונה להמחשה בלבד

עמידות

דלתות ה- SUPER NANO ניחנות בתכונות סופר עמידות במגוון מאפיינים חשובים ביותר. אחת מהבעיות המרכזיות בשימוש יומיומי ואינטנסיבי במטבח היא סימנים הנשארים על דלתות המטבח. החומר החדש דוחה סימני טביעות אצבעות, במיוחד בגוונים כהים, ומשחרר אתכם מהצורך לנקות ולשמור על המטבח ביתר ניקיון וזהירות. בנוסף, לחומר עמידות גבוהה מפני מכות ושריטות, ואף בעל יכולת טשטוש שריטות ותיקון עצמי על ידי חימום האזור הפגוע.

העמידות של החומר החדש היא גם בפני רוב הכימיקלים והכתמים, ואפילו גם מפני חום יבש של עד 180 מעלות צלזיוס. תכונות אלה מאפשרות לכם לנקות, לבשל ולחגוג במטבח, ללא חשש ופחד.

אנטי מיקרוביאליות

תכונה נוספת וחשובה ביותר, במיוחד לתקופה בה אנו חיים, היא אנטי מיקרוביאליות. החומר דוחה חיידקים ומיקרו-מזיקים למיניהם ושומר על היגיינה גבוהה עבור בני המשפחה.

מטבח מודרני שחור עם מזווה שקוף
עיצוב: מירב ואייל שלום | צילום: אלעד גונן | התמונה להמחשה בלבד

יציבות

בזכות טכנולוגית ייצור מתקדמת ושילוב חכם של חומרים, דלתות ה-SUPER NANO יציבות באופן חסר תקדים, ביחס לעובי הדק והאלגנטי שלהן. הדלתות אינן משנות את צורתן לאורך השנים ומאפשרות תכנון דלתות ארוכות וגדולות למטבח, ללא פחד מבקעים ועיוותים.

מראה מט ומגע רך ונעים

שילוב החומרים הייחודי שקורה במפעל הגרמני מעניק לדלתות ה-SUPER NANO מראה מושלם ,אחיד וללא פגמים. איכות זו מאפשרת ספיגה עמוקה של קרני האור ושמירה על מראה סופר מט ואלגנטי מכל זווית. הקנטים ,בגימור מט, מיוצרים באותו המפעל הגרמני, דבר היוצר הרמוניה מושלמת בינם לבין הדלתות הטכנולוגיות. בנוסף, הדבקת הקנטים נעשית בטכנולוגית לייזר ללא שאריות דבק, ומביאה את איכות הגימור של  הדלתות לרמה הגבוה ביותר.

טכנולוגיית Nano CD החדשה במטבחי סמל
עיצוב: אלון כהן | צילוןם: שי אפשטיין | התמונה להמחשה בלבד

מגוון צבעים רחב

קולקציה ה-SUPER NANO הינה גדולה ומגוונת, וכוללת 12 גוונים לבחירה. טווח הצבעים מתחיל בגוונים עדינים ואלגנטיים ומגיע עד גוונים נועזים בעלי עומק.   

אז לאחר שסקרנו את התכונות הייחודיות של הטכנולוגיה החדשה, והכרתם את ייחודיותה, זה הזמן לתכנן את המטבח החדש שלכם וליהנות מכל היתרונות שיש ל-SUPER NANO  להציע עבורכם.