רון לי רוזנבלום

הכירו את רון לי רוזנבלום

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד של המעצבת רון לי רוזנבלום, המעניק מקום של כבוד לחלל המטבח בפרויקט המחודש. מדובר בביתם של בני זוג בגיל השלישי, אשר ילדיהם עזבו את הקן והם החליטו להתאים את הבית לצרכיהם. . לחלל המטבח נבחר מבחינה עיצובית מטבח בגוון כהה, בו שולבו שתי נישות פורניר אגוז- אחת אורכית המדגישה את אזור הארונות הגבוהים ואחת אופקית המדגישה את אזור האי. מבחינה פונקציונלית הקפידה מעצבת הפרויקט לשמור על נוחות מקסימלית ומשטחי עבודה נרחבים בהתאם לבקשת הלקוחות. לקריאת הכתבה >>>

עיצוב: אלעד גונן

מטבח אפור שעוצב על ידי רון לי רוזנבלום

"האתגר המרכזי בעבודת עיצוב הפנים היה חדר המדרגות של הבניין, שממוקם במרכז החלל, והרצון להפוך את דירת הפנטהאוז לחלל פונקציונלי, נעים ומשפחתי, המותאם לדרישות הגיל השלישי ומאפשר אירוח רב-משתתפים. דגש חשוב בעיצוב הבית היה הדרישה של הלקוחות לשלב את פסל קיר ועבודות אומנות של הפסל סעדיה בהט, אביה של בעלת הדירה." מציינת מעצבת הפרויקט.

סלון בגווני שחור ולבן

עבודת העיצוב כללה חלל מרכזי מעוצב ומרווח מאוד, הנפרש על פני 240 מ"ר. החלל נוצר מחיבור שתי דירות, שסובבות סביב חדר המדרגות של הבניין, ולכן מגבלה זו חייבה התייחסות מיוחדת ומאתגרת.

"חילקתי את החלל ל-4 חלקים, וכל חלק קיבל תפקיד שונה: מטבח, סלון, חדרים ויחידת הורים מרווחת. המסדרון שחובר למדרגות התכנס לחדר השינה, הצנעתי את אזורי השירות והממ"ד מאחורי דלתות נסתרות, כחלק מהקיר המרכזי של הסלון. לפסל הקיר יצרתי נישה ייעודית כבר בשלב העמדת הרהיטים" מציינת רון-לי רוזנבלום.

סלון אפור עם שולחן זכוכית

המטבח- דבריה של המעצבת

"את המטבח תכננתי עם מקומות אחסון רבים המסודרים על פי האזורים השונים במטבח. לבני הזוג היה מאוד חשוב לא לוותר על הפונקציונליות והאורגנמיות של המטבח תוך שמירה על אחידות אסתטית  ולכן תכננו משטחי עבודה מרווחים ואזור ישיבה בגובה שולחן. מבחינה עיצובית נבחר למטבח גוון כהה, בו שולבו שתי נישות פורניר אגוז- אחת אורכית המדגישה את אזור הארונות הגבוהים ואחת אופקית המדגישה את אזור האי.

המקרר קיבל נישה בנויה כבר בשלב השלד המאפשרת קו אחיד לארונות הגבוהים. למשטח העבודה וחיפוי הקיר נבחרה אבן טבעית בגוון תואם לארונות המטבח, אשר מדגישה את הגושניות של המטבח, תוך ירידה לפרטים בסיתות האבן"

מטבח בגוון כהה בשילוב פורניר אגוז

חדרי הרחצה המרווחים קיבלו גם הם התייחסות מיוחדת לצרכי הלקוחות ולכן תוכננו בהם ספסלי ישיבה למקלחת נוחה, ניקוז נסתר, נישה להנחת כלי רחצה ודלת רחבה למקרה הצורך. בסופו של התהליך התקבלה דירה עם אדריכלות נקייה, מוקפדת ונעימה לעין, מותאמת וקשובה לצרכים האישיים של שוכניה ועל פי טעמם.

חדר שירותים מודרני אפור שעוצב על ידי רון לי רוזנבלום

עיצוב פנים :  רון-לי רוזנבלום

www.ronlee.co.il

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003800971944

https://www.instagram.com/ronlee_rosenblum/