שדרוג מטבח קבלן

סטנדרט חדש במטבח: שדרוג מטבח קבלן

המטבח, אותו חלל קסום בו מתעוררים חושי הריח והטעם, הוא כבר מזמן לא עוד חדר פונקציונלי בלבד. הוא הפך למרחב רב-תכליתי המשמש לא רק לבישול ואכילה, אלא גם לאירוח, עבודה, יצירה ולמפגשים משפחתיים וחברתיים. עם הזמן חשיבותו של המטבח הולכת וגדלה, הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית, ולכן עלינו להשקיע בבחירתו בצורה חכמה ומחושבת.

היום, כחלק מרכישת דירה מקבלן אנו מקבלים מטבח בעל מפרט קבוע וסטנדרטי, שאינו בהכרח מתאים לצרכים ולרצונות שלנו. לכן, בכל פרויקט ישנה האפשרות לשדרג את המטבח שאנו מקבלים ולהוסיף\לשנות\לגוון את כל חלקי המטבח. השדרוג יכול להיות החל משינוי גוון המטבח, תכנון החלוקה הפנימית, הוספת אי, הוספת ויטרינות ועוד.

אז אם לאחרונה רכשתם דירת קבלן בואו איתנו וקבלו את כל המידע שאתם צריכים על שדרוג מטבח סטנדרט >>

השקעה לטווח הארוך


מטבח אנו מחליפים פעם ב-20-15 שנה ולכן מומלץ להשקיע בו וליצור לנו חווית בישול מותאמת שתלווה אותנו בהנאה במהלך השנים. תוספת התשלום, תוך התחשבות בתקופת הזמן שהמטבח ישרת אותנו היא זניחה ומאפשרת לנו לקבל מוצר המתאים לנו באופן מדויק. השקעה נכונה בעיצוב ובתכנון המטבח תשדרג לא רק את איכות החיים בבית, אלא גם את ערכו של הנכס לאורך זמן.

דירות להשקעה


מי מבינינו שרוכש דירה להשקעה לרוב נוטה לא לשדרג את המטבח, אך זו הטעות הנפוצה ביותר שאנו רואים בשוק. המחשבה המנחה את המשקיעים לרוב היא שהם אינם יגורו בדירה ולכן שדרוג המטבח "אינו משתלם", אך לרוב דירה עם מטבח משודרג תושכר מהר יותר, במחיר גבוה יותר ותחזיר את ההשקעה על שדרוג המטבח מהר מאוד.

אחריות


עקב היותו של המטבח כחלל הפעיל ביותר בבית, אנו צריכים להקפיד לתחזק ולשמר אותו במהלך השנים. חשוב לדעת כי מטבח סטנדרט מגיע עם אחריות לפי חוק המכר, לעומת מטבח משודרג המגיע עם אחריות ל-8 שנים.

השמיים הם הגבול


במטבח סטנדרט יש בדרך כלל מגבלות רבות לשילוב מכשירי חשמל אינטגרליים מתקדמים כגון מקרר, מיקרוגל וכו'. מגבלות אלו ישפיעו רבות על איכות החיים בבית ובשלב מאוחר יותר, לאחר שהמטבח כבר בנוי, יהיה מסובך מאוד לפתור את המגבלות הללו. לכן, עדיף לשדרג את המטבח הסטנדרטי מיד עם רכישת הדירה, לשלב בו את הפונקציות הדרושות וליהנות ממנו לאורך שנים.

עיצוב מתקדם


במטבח משודרג העיצוב הוא אתם. מטבח סטנדרט בדרך כלל מעוצב בקו שיתאים לכולם ועשוי מחומרים פשוטים בגווני צבע מצומצים ומבחר מועט בסוגי הידיות, לעומת זאת במטבח משודרג המטבח מעוצב ומתוכנן לפי הבחירה שלכם, ואתם מעורבים בכל תהליך הבחירה. אתם יכולים לשלב במטבח את כל הפונקציות שחלמתם עליהן ולקבל מוצר מושלם.

מטבח בגווני חול בשילוב ארונות מחורצים

מחיר נוח ואטרקטיבי


כשאתם מחליטים לשדרג מטבח ומוותרים על מטבח סטנדרט, הקבלן מזכה אתכם על המטבח אותו אתם אמורים לקבל כך שאת הכסף הזה תוכלו להשקיע בשדרוג המטבח החדש ולקבל בפועל מטבח משודרג במחיר נמוך יותר ממחיר השוק שלו.

נקודות חשמל


במטבח סטנדרט הקבלן מתכנן נקודות חשמל ומים לפי תוכניות המטבח, מה שלא תמיד יכול להתאים לרצונות ולצרכים שלנו. בעקבות זאת רצוי לשדרג מראש את המטבח ולהזיז נקודות חשמל ומים לפי צרכינו, שכן אם נרצה לשדרג את המטבח בעתיד, לאחר שהקבלן סיים את הבנייה, נצטרך לשנות נקודות חשמל ומים מה שיסבך את העבודה ויגדיל את העלויות.

משטח עבודה


מטבח מקבלן מגיע עם משטח עבודה סטנדרטי וכמו שאנחנו יודעים, השיש מהווה גורם עיצובי ופרקטי עיקרי בחלל המטבח. אנו חותכים, מנקים, עובדים ומניחים על השיש, ולכן חשוב לבחור אותו מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן. גם בנושא משטח העבודה ניתן לקבל זיכוי על עלותו של השיש הנבחר על ידי הקבלן ובתוספת תשלום לבחור את משטח העבודה שמתאים לכם.

אי במטבח


לרוב מטבח סטנדרט מתוכנן ללא אי, בעוד שבשנים האחרונות האי הפך להיות מוצר חובה בכל מטבח המהווה את מרכז הבית. אי במטבח משדרג את עיצוב המטבח, משפר את הפונקציונליות והאחסון ויוצר משטח עבודה רחב ונוח. באי אפשר לשלב גם פונקציות כמו כיריים, כיור, מדיח, מקומות ישיבה ועוד, המפחיתים את העומס הפונקציונלי מסטריפ המטבח הקיים ויוצרים חווית בישול נהדרת לכל המשפחה.

שילוב אי במטבח

מגירות –


המטבחים החדשניים היום מתוכננים עם מספר מגירות רב. המגירות החדשות הן חזקות במיוחד ויכולות לעמוד בעומסים גבוהים, המאפשרות אחסון של צלחות, כוסות וכלי בישול רבים. כך אנו יכולים להיות רגועים מבחינה בטיחותית וליהנות מהפונקציונליות הטמונה במגירה נשלפת. מטבח סטנדרט כיום מגיע לרוב עם 3-4 מגירות בלבד, והשאר ארונות פתיחה, דבר שהופך את חווית השימוש במטבח לפחות נוחה.

תאורה אינטגרלית במטבח –


אחד הטרנדים החמים בעולם המטבחים כיום הוא שילוב של תאורה אינטגרלית בארונות המטבח. לצערנו, לא ניתן לשלב תאורה זו במטבח סטנדרט, ולכן אם זה אלמנט עיצובי שחשוב לכם, מומלץ לשדרג את המטבח ולהכניס מראש את התאורה בוויטרינות ובאזורים שקועים.

תאורה במטבח

כיצד משדרגים מטבח סטנדרט?

במידה ואתם רוצים לשדרג את המטבח הסטנדרטי עליכם להגיד לקבלן שאתם מעוניינים בכך והוא יפנה אתכם לחברת המטבחים דרכה תוכלו לעצב את המטבח כרצונכם. את המטבח תוכלו לעצב לפי ראות עיניכם ולהוסיף לו את כל התוספות הרצויות שיהפכו אותו למושלם.
כמו שציינו, אתם תוכלו לקבל זיכוי על עלותו של מטבח הסטנדרט שאתם אמורים לקבל ועלותו תקוזז מעלותו של המטבח החדש שתתכננו.

לסיכום, ההבדל בין מטבח סטנדרט למטבח משודרג הוא שמיים וארץ הן מבחינה עיצובית והן מבחינת פונקציונליות. המטבח המשודרג כמעט ולא מכיל מגבלות ונותן לכם אפשרות ליצור מרחב אלגנטי ופונקציונלי המותאם אישית לצרכים ולהעדפות שלכם.