מטבח נאנו בגוון אפור גרפיט

פרויקט נקי ומודרני- הכירו את שלומית זלדמן

חודש חדש, פרויקט חדש >> אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט ייחודי של המעצבת שלומית זלדמן במרכז הארץ. בואו לקרוא!

קצת על המעצבת: שלומית זלדמן בעלת משרד לעיצוב משרדים, בתים ודירות יוקרה. כל פרויקט מלווה משלב בניית הפרוגרמה ועד לביצוע סופי ומוקפד. "כל פרויקט שיוצא ממשרדנו שונה מאוד אחד מהשני בשל כל שההתאמה ללקוח אישית וייחודית לו" מציינת בפנינו שלומית.

שלומית זלדמן
צילום: רונן מחלב

על הפרויקט: דירה של משפחה בת 4 נפשות בשכונת המשתלה בצפון תל אביב. דירה שעברה שיפוץ ומהפך תכנוני מאסיבי, לאחר כ-15 שנים מיום בנייתה. הדגש היה בפתיחת המרחבים הדירה והפיכתה למוארת ופתוחה יותר.

על המטבח בפרויקט: המטבח, שהיה קטן וסגור ע"י שירותי אורחים שחצצו בינו לבין הכניסה נפתח וגדל על חשבון שירותי האורחים ותוכנן בצורה מאוד מינימליסטית אבל גם מאוד פרקטית עם מקומות אחסון רבים ומשטח עבודה רחב ידיים.

מטבח נאנו בגוון אפור גרפיט

"המטבח כולו מהחומר Nano לאק של סמל. בחרנו גוון אחד של אפור גרפיט על מנת שהמטבח יהיה מאוד נקי וחד גוני מבחינת החומריות שלו. משטח העבודה נבחר מסוג דקטון בגוון שחור, הממשיך את הקונספט שלך החד גוניות והניקיון של המטבח.בקיר המזווה פתחנו נישה למכונת קפה עם תאורה פנימית סמויה שמאירה את הנישה והופכת אותה גם לדקורטיבית וגם פונקציונלית."

מטבח נאנו בגוון אפור גרפיט

כשהתחלת לתכנן ולעצב את הבית, מה היו מקורות ההשראה העיצוביים שהובילו אותך ? "תהליך התכנון שלי מתחיל קודם כל בהקשבה לרצונות והחזון של הלקוחות וכך גם היה בפרוייקט זה. היה רצון לדירה מינימליסטית, שתשלב את יצירות האמנות/ רהיטים קלאסיים שהיו ברשותם עוד לפני השיפוץ".

מה החשיבות של חלל המטבח בעיניך? כמה יחס אתה נותן לו בתהליך העיצוב? האם הוא מהווה שלב יסוד בתכנון הבית? "המטבח הוא כמעט תמיד לב הבית, הוא מסמל עבורי משפחתיות, והרבה פעמים התכנון מתחיל במטבח. הוא ממש אבן יסוד בתכנון הבית."

מה מאפיין את בחירותיך החומריות בתחום המטבחים? "זה מאוד משתנה מפרויקט לפרויקט. תלוי בסגנון העיצובי, בהעדפות הלקוחות מבחינת חומרי משטחי השיש. אני מאוד דידקטית ונותן הסברים מפורטים – יתרונות/ חסרונות של כל חומר וחומר על מנת שהבחירה תהיה נכונה."

מה מייחד את חברת "סמל מטבחים" משאר חברות המטבחים?

אני נהנת לעבוד עם סמל כל פעם מחדש בגלל העושר הגדול של חומרים, לצד פרזול איכותי וגמר טוב."

מטבח נאנו בגוון אפור גרפיט

מה הכי יפה במקצועות עיצוב הפנים והאדריכלות? "הוורסטיליות של התחום – גם טכני, גם יצירתי, גם משלב אלמנטים פסיכולוגים. הוא הכל מהכל."

פרויקט שהיית רוצה לעשות וטרם עשית? "בית מלון!"

טיפ למי שרוצה ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים? "צריך לאהוב לעבוד עם אנשים (:"