מטבחים 2022

מטבחים קולקציית 2022 בעיצובם של האדריכלים והמעצבים המובילים בארץ ובעולם

אנו שמחים להעניק לכם הצצה לקולקציה החדשה, שתוכננה ועוצבה על ידי נבחרת אדריכלים ומעצבים מובילה ופורצת דרך מישראל, ניו יורק ומילאנו.

לאחר שנה בה המטבח הפך למרכז חיינו, בילינו בו שעות ארוכות ואפילו יצאנו לבלות בו, הגיע הזמן לעלות שלב אחד למעלה ולהפוך את המטבח לחדשני, מסקרן ומפתיע, הן מבחינת חומרים, כמו פליז אבן ועור, והן מבחינת מתקנים הפועלים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ועיצוב מיוחד ומרהיב.

סמל מטבחים שכרה את שירותם של אדריכלים ומעצבים מובילים מהארץ ומהעולם על מנת ליצור קולקציית מטבחים מעוצבים חדשנית, שתהווה תחליף אטרקטיבי לבילוי במסעדה או בבר. בסמל ראו כי הקהל הישראלי מוכן להשקיע יותר במטבח ומשתוקק למטבח מיוחד, שיהווה מקום בילוי משפחתי, נעים ומפרקטי.

המעצבים החדשים של הקולקציה נבחרו בקפידה, בהתאם למטבחים החדשניים אותם רצתה החברה ליצור. המעצבים שנבחרו הינם מעצבים מתחום החללים המסחריים, פנאי ובילוי, ולא בהכרח מתחום המטבחים. הסיבה לכך היא שהמטבח אינו עוד חלל נפרד מהבית אלא מרכז ולב הבית, שעל בסיסו שאר החללים מעוצבים ומתוכננים.

אנו שמחים להביא אליכם הצצה ל-2 דגמים חדשים, שעוצבו על ידי המעצבים הישראלים שנבחרו לחברה, אותם קיבלנו אישור לחשוף באופן בלעדי: האדריכל אלדד ירון המעצבת אורלי זילבר והאדריכל אלכס מייטליס: מעצב את חללי התצוגה החדשים בראשון ובחיפה.

Yaron Eldad architcture

מטבחים 2022

"כחלק בלתי נפרד מהקו העיצובי של המשרד, גם כאן תכנון המטבחים נבע מקונספט שהוגדר ע״י סמל. הקונספט העיצובי שנבחר לקולקציה החדשה של מטבחי סמל מתבסס על חומר הגלם התעשייתי של הברזל – צינורות גולמיים מברזל אותם שילבתי בעיצוב המטבחים. הצינורות באים לידי ביטוי בכל מיני פונקציות נוספות הקשורות למטבח כגון דיספליי עליון , מעמד ליינות , גופי תאורה ועוד.

בכל המטבחים דאגתי לייצר אלמנטים המתקשרים באופן ישיר לקונספט התעשייתי, כך שכל מטבח מקבל אופי וזהות שונה עם חומר מטאלי אחר."

Orly Silber interior designer

מטבח עץ בשילוב שיש

"ע״פ בקשת סמל הסטודיו בחר לעצב מספר מטבחים שונים בסגנונם וצבעם כדי לתת מענה כולל לסקטור ציבורי רחב ככל שאפשר. זהו מטבח מודרני יוקרתי הבנוי משלושה מרכיבים: פורניר עץ האגוז, שיש אינויסבל גריי, מתכת הברונזה.

האי מורכב ממשחק של שלושה איים עצמאיים בודדים צמודים בצורת זיג זאג. ייחודיותו של האי הינו בכך שכל יחידה עצמאית נותנת במה. למרכיב אחד מתוך השלושה במעטפת החיצונית. יש לציין, שבכל אחד מהאיים העצמאיים משטח העבודה הינו השיש הטבעי."